خدمات راه اندازی شبکه

خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری

راه اندازی یک فن آوری نرم افزاری و یا سخت افزاری جدید در سیستم های کامپیوتری یک سازمان یا شرکت می تواند کار بسیار سختی باشد ، و سپردن این کار به یک فرد غیر متخصص می تواند عواقب زیانباری را به دنبال داشته باشد . بهترین کار برای راه اندازی یک فن آوری جدید در سازمان و یا شرکت ها ، سپردن آن به یک شرکت متعهد و متخصص در زمینه نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری است .

شرکت فنی مهندسی آریا برسام آرتا به لطف برخورداری از دانش روز و هماهنگی بالای تیمی که حاصل چندین سال سابقه کاری ، که هدف آن ارائه خدمات تخصصی همچون : راه اندازی شبکه های کامپیوتری ، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و … می باشد .

با سپردن خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری به آریا برسام آرتا با خیالی راحت بر روی فعالیت های مرتبط با کسب و کار خود تمرکز داشته باشید ، و دیگر نگران چگونگی راه اندازی فن آوری جدید خود نباشید .

چگونگی خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری

در شرکت آریا برسام آرتا ، خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود :

1 – خدمات اکتیو شبکه

از دیگر بخش های زیر مجموعه راه اندازی شبکه ، بخش خدمات اکتیو شبکه می باشد ، خدمات اکتیو در واقع همان فعالیت های نرم افزاری شبکه و پیکر بندی امن تجهیزات شبکه می باشد .

برای استفاده از دستگاه های سخت افزاری مانند سوئیچ ، روتر  و … شما نیازمند یکسری تنظیمات و پیکربندی می باشید که از خدمات اکتیو شبکه به حساب می آید ، بخشی از این خدمات به شرح زیر است :

2 – خدمات پسیو شبکه

از دیگر بخش های زیر مجموعه راه اندازی شبکه ، خدمات پسیو شبکه می باشد . خدمات پسیو شبکه یکی از مهم ترین بخش های نصب و راه اندازی شبکه می باشد ، که به خدمات مرتبط با زیر ساخت شبکه میگویند .

خدمات پسیو شبکه در واقع فقط به خدمات نصب و پیاده سازی زیر ساخت شبکه ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه و سرور ، خدمات کابل کشی شبکه ، نصب و راه اندازی تلفن VOIP ، برق و UPS و …  گفته می شود . بخشی از این خدمات به شرح زیر می باشد :

جابجایی تجهیزات

جابه جایی تجهیزات شبکه

یکی از بیشترین نیاز ها در سازمان ها و شرکت ها زمانی است که می خواهند جا به جا شوند و در ساختمانی دیگر مستقر شوند ، در این زمان نیاز به جا به جای تجهیزات شبکه و سرور دارند . سپردن این کار به افراد غیر متخصص و یا افرادی که تخصص کمی در این زمینه دارند می تواند باعث بروز مشکلات و خصارات جبران ناپذیری شود .

بهترین کار سپردن آن به یک شرکت متعهد و متخصص در زمینه نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری است ، کارشناسان ما در مرحله اول امکان سنجی و آینده نگری در رابطه با نیازهای آتی شما در زمینه شبکه را دارند و راهکارهای جدید و نوینی را پیشنهاد می دهد .

شرکت آریا برسام آرتا با ارائه طرح های سازگار با استاندارد های روز ، بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد .

ارتقاء تجهیزات شبکه

یکی دیگر از موارد پر کاربرد در زمینه راه اندازی شبکه های کامپیوتری ، ارتقاء سطح شبکه و رفع ایرادات زیرساختی آن است . بهترین کار در این زمان بررسی کامل از وضعیت شبکه و تجهیزات آن توسط یک کارشناس ماهر است ، که با توجه به آن امکان تغییرات و میزان تغییرات از نظر فنی و در آخر هزینه های که ایجاد می شود را بررسی کند .

شرکت آریا برسام آرتا با خوش سابقه گی در زمینه بررسی ، امکان سنجی و خدمات مشاوره شبکه به سازمان ها ، شرکت ها ، هتل ها ، کارخانجات و … آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است . ما همواره تلاش می کنیم تا با ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین راهکار ها ، صرفه جویی در زمان و هزینه برای شما باشیم .

 
ارتقا تجهیزات شبکه

راه اندازی شبکه های کامپیوتری چه مزایایی دارند؟

خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری در شرکت آریا برسام آرتا چه ویژگی هایی دارد ؟

1 – نیاز به راه اندازی شبکه کامپیوتری : خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری بر حسب نیاز سازمان یا شرکت شما طراحی می گردد و با توجه به نیاز های شما امکانات و وضعیت موجود در شرکت را سنجیده و بهترین طراحی برای اجرای کار ارائه می گردد .

2 – مشاوره رایگان و ارائه راهکار : شرکت آریا برسام آرتا با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان توسط تیم حرفه ای خود ، راهکار های بر استاندارد های جهانی برای بالا بردن سرعت ، کاهش هزینه ها ، امنیت بیشتر و… ارائه می دهد ، تا مشتریان با استفاده از این راهکار ها بهترین خدمات را دریافت کنند .

3 – پیاده سازی شبکه : شرکت آریا برسام آرتا پس از عقد قرارداد تیم متخصص خود را با توجه به استراتژی طراحی شده و تکیه بر تجربه در طراحی و نصب برای آغاز به کار می فرستد .

4 – گزارش نهایی پس از پایان و ارائه مستندات : کارشناس استقرار پس از پایان کار مستندات نصب و راه‌اندازی شبکه را طی گزارشی آماده و تنظیم کرده و ضمن توضیح و آموزش در مورد قسمت‌هایی از کار، در آخر فرم گزارش را به شما ارائه می‌دهد ، و هر زمان که شما سوالی در این زمینه داشتید می‌توانید تلفنی یا طی جلسه با کارشناس مربوطه صحبت نمایید .